“SponsorKliks,

Vacature: Kantinemedewerker m/v

Kantine

Wij zijn op zoek naar een nieuwe kantinemedewerker m/v voor een paar uur in het weekend. Lijkt je dit leuk of ken je iemand die hier geschikt voor is? Lees verder en mail direct het  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. !

KV Maastricht heeft een kleine, gezellige kantine die wekelijks op trainingsavonden gebruikt wordt. Tijdens het veldseizoen (maart t/m juni en september t/m oktober) zijn dit de dinsdag en de vrijdag. Tijdens het zaalseizoen (november t/m februari) is dit alleen de vrijdagavond.

Daarnaast speelt de kantine tijdens het veldseizoen een belangrijke rol in het weekend. Zo worden er namelijk op de zaterdag jeugdwedstrijden gespeeld en op de zondag de wedstrijden voor de senioren. Hierbij is het natuurlijk van belang dat er niet alleen voor onze eigen leden, maar ook voor onze tegenstanders en de scheidsrechters een hapje en/of drankje klaarstaat. Helaas is onze vaste kantinemedewerkster gestopt, vandaar dat wij per direct op zoek zijn naar iemand die haar taken overneemt.

Waar?
De kantine bevindt zich in het gebouw van bassischool Amby.
Van Slijpestraat, tegenover nr. 77
6225 BK Maastricht (Routebeschrijving)

Wanneer?
In eerste instantie zijn wij op zoek naar iemand die de kantine kan bemannen tijdens de vrijdagavondtrainingen. Tijdens het veldseizoen zal dit worden uitgebreid naar de zaterdag en zondag om uit te helpen bij thuiswedstrijden.

Wat?
De werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit het verzorgen van een hapje of drankje aan de spelers en/of gasten. Ook zal na afloop de kantine opgeruimd moeten worden. Uiteraard is dit allemaal tegen een onbelaste (vrijwilligers)vergoeding per uur.

Wie?
Zowel jong (vanaf 18 jaar) als oud is van harte uitgenodigd om te reageren op deze vacature.

Kortom, lijkt het jou leuk om in onze kantine werkzaam te zijn? Reageer dan snel! Stuur je reactie naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Ook voor vragen kun je mailen naar voornoemd emailadres.

Sportieve groet,
Bestuur KV Maastricht